Lákadlem je povedený motor, spotřeba i pohon všech kol.
Suzuki S-Cross 1,4 Boosterjet Hybrid 4WD Elegance
Cena od / verze od (eur) 19 290 / 24 290
Spotřeba výrobce / test (l) 5,8-6,1 / 6,1
Velikost zavazadlového prostoru (l) 430
Rozměry – rozvor, délka, šířka, výška (mm) 2600; 4300; 1785; 1589
Stalo se vám už někdy, že při placení většího nákupu vám nestačily peníze? Tehdy přijde rozhodování, čeho se vzdát, abyste se vešly do rozpočtu. Konstruktéři se při vzniku nového Suzuki S-Cross zřejmě dostali do podobné situace.
Suzuki S-Cross (19 fotografií)
Suzuki má na Slovensku pověst chytrých a spolehlivých aut za dobrou cenu, většinou s možností pohonu všech kol. Není proto divu, že svého času slovenské cesty zaplavil Ignis, později populární SX4 a poté současná generace Vitary.
Po SX4 přišel v roce 2013 dospělejší nástupce SX4 S-Cross. Byl větší, už dražší a ze začátku nepříliš žádaný. Postupně si však přízeň Slováků získal a loni byl u nás nejprodávanějším modelem značky. Po téměř devíti letech se už patřilo přijít s novou generací.
LED jsou denní i potkávací světla, směrovky s klasickou žárovkou se přesunuly do nárazníku. (zdroj: Marek Čepa)
Novinka, ale ne tak úplně
Za rychlým příchodem je jeden chytrý trik. S-Cross sice vypadá jako zcela nová generace i ho tak výrobce označuje, ale ve skutečnosti jde o pořádně překapotovaného předchůdce.
Takový krok použít osvědčenou konstrukci i technologie se při rychlém zdražování nových aut jeví jako docela rozumné řešení.
https://brillante.cz/nejlepsi-strategie-pro-linkbuilding/
https://onstyle.cz/zamerte-se-na-svuj-seberozvoj-a-splnte-si-sve-cile/
https://ireporteri.cz/zahradni-nabytek-jehoz-kvalita-i-vzhled-vas-prekvapi/