S manuální převodovkou se neobjeví.
Tři roky po premiéře konceptu kompaktního SUV přichází Alfa Romeo Tonale konečně iv sériové podobě. Má být nejprodávanějším modelem a také symbolem nové éry italské značky, již v rámci koncernu Stellantis.
Posunuté premiéře předcházelo rozhodnutí nového šéfa Alfy ještě zapracovat na technologiích i kvalitě nového modelu.
Alfa Romeo Tonale (11 fotografií)
Jak u online premiéry Jean-Philippe Imparato řekl, je dlouholetým fanouškem Alfy Romeo od svého prvního auta a chce pro značku to nejlepší.
Auto stojí na evolučně upravené podvozkové platformě FCA Small Wide známé z Fiatu 500X a Jeepu Renegade. Alfa Romeo Tonale má na délku 4,53 metru a nabídne až 500litrový kufr.
Samotný design se od konceptu příliš neměnil, vpředu i vzadu jsou použita full-LED světla, za příplatek mohou mít přední i matrixovou technologii. Nechybí charakteristické prvky Alfy – disky přezdívané Telephone Dial a trojúhelníková mřížka chladiče Scudetto.
https://no1.cz/jake-kvetiny-se-hodi-na-svatbu-ci-jinou-oslavu/
https://fajnzivot.cz/jihokorejska-ekonomika-klesla-loni-poprve-za-22-let/
https://metromag.cz/jak-a-cim-si-stylove-ozdobit-svuj-party-stan-tipy-a-inspirace/