S manuální převodovkou se neobjeví.
Tři roky po premiéře konceptu kompaktního SUV přichází Alfa Romeo Tonale konečně iv sériové podobě. Má být nejprodávanějším modelem a také symbolem nové éry italské značky, již v rámci koncernu Stellantis.
Posunuté premiéře předcházelo rozhodnutí nového šéfa Alfy ještě zapracovat na technologiích i kvalitě nového modelu.
Alfa Romeo Tonale (11 fotografií)
Jak u online premiéry Jean-Philippe Imparato řekl, je dlouholetým fanouškem Alfy Romeo od svého prvního auta a chce pro značku to nejlepší.

Auto stojí na evolučně upravené podvozkové platformě FCA Small Wide známé z Fiatu 500X a Jeepu Renegade. Alfa Romeo Tonale má na délku 4,53 metru a nabídne až 500litrový kufr.
Samotný design se od konceptu příliš neměnil, vpředu i vzadu jsou použita full-LED světla, za příplatek mohou mít přední i matrixovou technologii. Nechybí charakteristické prvky Alfy – disky přezdívané Telephone Dial a trojúhelníková mřížka chladiče Scudetto.